EsraUmt yok canim bakilmadi ben ilk 2 bebegimi kaybettikten sonra öğrendim guatr hastasi olduğumu herzaman gittiğim doktoru değiştirince öğrendim hatta sonra düzenlediler tekrar hamile haldim o zaman hersey normal devam etti hamilelikte 15 gun ara ile kontrol oldum sonra 2 yas ara ile 2 kızım oldu o duzelme ile sonra küçük kzm 5 yasinda biz de bi tane daha kardes karari aldik kızlarımıza troidler cok yüksekmiş yine kürtaj oldum sonra düzenlendi suan 7 de bende 17 haftalik hamileyim iste inslalah bisey olmaz bebeğime yine biraz yükselmiş