Nezosikra bn kronik hasimatoyum. Ama hic ilac icmezdim. Kafama gore bazen 25 mg atardim. Ilaclarimi icmedigim icin doz ayarlamasi hic yapilmadi bana. Hic 10 un altinda olduğu yoktu. Bazen 17 fln oluyordu. Hamile kalmayi planladiktan sonra duzenli 25 mg ictim. Hamileligimi ogrendigim gibi kan testi yaptirdim. 20 ye cikmis. 75 mg ilac yazildi. 2 hafta sonra 6 ya dusmus. 2 hafta daha kullandim ayni dozda su an 1.57 olmus tsh. Dahiliye ve endokrin uzmani gayet iyi dusmus dedi. Fakat o donem cok tedirgin olmustum. Dahiliye doktoruna bebegi etkilemis midir diye sordugumda “etkilememesini umuyoruz” yanitini vermisti. Bebegi kac haftadan sonra etkiler diye arastirmalarim sonucu herhangi bilgiyede ulasamadim. Sonra alaninda turkiyede isim yapmis hem endokrin hem de kadin dogumculara sosyal medyadan bi sekilde ulastim. 10.haftadan sonra bebegi etkilermism o zamana kadar duzene sokulursa sorun olmazmis. Ayrica tsh degerleri hamilelikte birden cikip dusebilirmis. Ilk haftalarda korkacak bir sey pek yokmus. Ben korktugum icin beslenmeme dikkat ettim. Baklagil tuketmedim. Ilacimi ac karnina en az 1 saat once aldim iyice emilsin diye. Ve ilac aldiktan sonra sut urunu tuketmedim emilimi azaltmasin diye. Sukur degerim su an baya iyi. T3 t4 de sknti yok. Darisi tum annelerin basina