Canım tüketiyorum. Ama 8 ayda 4-5 bardak tüketmişimdir, sakın günde 2-3 bardak içiyorum, ben sürekli içtim bişey olmadı diyenlere bakma, doğumdan sonra bebekte olabilecek bi sürü hastalığın nedenlerinden biridir kola ama insan anne olmadan karnındakinin değerini anlamıyor sanırım ne diyim. Bizim içtiğimiz devede kulak ama her gün içilir mi ya hu insan nefsine hakim olmayı öğrenmeli 🥴