ummucan askbocegim canm bende 4 ay olana kadar hiç almadm hep verdim en son doktorum yeter artık dikkat et daha fazla vermemeye çalış artık alman gerekir dedi çok şükür bulantılarim geçince ve vitamin haplarıni bırakınca toparlandm biraz
Neslli Esraefllshn bende ilk zamanlar 3 kilo vermiştim sonrasında almaya başladım dr bebeğin gayet iyi sen takılma kilo konusuna ne kadar az kilo alırsan bizim için o kadar iyi demişti 😂