Trabzonda yasıyorum ılk devlete gıttım hıc bır sekılde memnun kalmadım bana 2 li tarama bıle yapmadılar 3. Taramaya sıra geldgınde aa senın 2 li taramanı yapmadık mı dedıler. Ardından 3 lü tarama ıcın gun verdıler gıttgımde sonucları aldgımda aslında 3lü tarama degılde sadece ultrasyon cektıklerını ogrendım Bana ne vıtanmn ılacı verdıler ne kan degerlerıme baktılar devlettekı doktorları kendın yonetıyosun bence yada doktoruna gore Degısyor. Doktora benım kan degerlerıme bakmadınız kan ılacı bısey kullanmam gerekıyo mu dedıgımde aa evet şu ılacı kullan dedıler.. ve ardından drek özele gıttım allah sukur durumum yerınde bı sıkıntı yok ozel derım cunki her konuda bılgılendrme yapıyolar ılgılıler .. durumun varsa hıc dusunme drekt ozele gıt ama bulundgun sehrın devlet hastanhensıdekı doktorlarıda arastr