190734 devletteki doktor seni tanıyorsa biliyorsa (ki bunun çok da mümkün olmadığını düşünüyorum) ve doğumunu da o doktorun yaptıracağı kesinse düşünebilirsin. Bunu devlet özel diye ayırmamak gerek, bazı devlet hastaneleri özelden bile daha çok ilgili oluyor. Burada önemli olan doktorun, ebelerin hastanelerin tavrı. Ben Malatya’da yaşıyorum sağolsun buranın devlet hastanesi bana mı sordun da hamile kaldın muamelesi yapmıştı sadece bir kere gittim bir daha adımımı atmadım. Kendi doktorum özelde, adam beni görür görmez adımı söylüyor, ilgi mükemmel, bütün hikayemi biliyor. Şu zaman şöyle miydi nasıldı vs demiyor. Her şeye hakim. Doğum önemli bir mevzu ve böyle şeylerin riske atılmaması kanaatindeyim. Bu doktor devlette olur özelde olur bilemeyiz. Araştırma mühim 😊🍀 ama eğer beğendiğin ilgili hastane özelse birkaç ay beni zorlamasını tercih ederim. Burada devlet hastaneleri ile ilgili çok olumsuz deneyim okuyoruz. Ama dediğim gibi her devlet hastanesi de öcü değil, araştırmak gerekiyor. Orada doğum yapanlar ile iletişime geçmeyin deneyin.