Deletedmom320 canım ben 14 haftalık hamileyim enfexiayı verdi doktorum. Gebelik için uygun bi antibiyotik dedi. Bu akşam bitiyor kısmetse🙏 Uracare i de hamile değilken içmiştim enfeksiyon olmuştum yine. Doktorum demişti ki hamileyken de enfeksiyon olursan bunu rahatlıkla içebilirsin, bi sakıncası yok demişti. İçini ferah tut. sıkıntılı ilaçlar değil ikisi de