Arkadaşlar beta değerim 12.12 çıktı galiba yeni bir gebelik durumum var bugün idrar yolu enfeksiyonu için doktora gittim aşırı derecede enfeksiyon varmış mesanemde urocare ve enfexia 500 mg isimli iki antibiyotik verdi kullanıp kullanmamakta kararsız kaldım kullanan oldu mu bu ilaçları gebelikte