Aag123 Ilaha98 32 de 1900 gramdı 33 de 2000 gram boyu 46,5 cm 2 haftayı aşan gelişim geriliği var ne yazıkki. Erken alınma riski var . Maşallah sizin bebeklere 🧿
Ilaha98 Gaazell bu haftalara girdiyimden beri bebegim klosuna taktim insAllah hepimiz saglikla alalim kucagmiza🙏🙏💋💋💋
_mucizem_ Selcann94 bizim de öyle 35+3 te yani dün sabah gittim 3000 gr dedi maşallah 🧿 37 görünüyor ultrasonda
sedaemre Ilaha98 Masallah sen 4 kilo ustu bile dogurabilirsin ben 32+1 de 1886 gr idi doktor haftasina gore iyi dedi. Bence fazla yemeyin dogumunuz normal olmayabilir son haftalarda 250 gr alicak haftada ki daha 8 haftaniz var
Gaazell Ilaha98 Amin inşallah 🙏 Bende öyleyim sormayın ona kilo olacak yiyecekler yiyorum sürekli 🥰 Siizn bebiş kaç gr
Selcann94 _mucizem_ maşallah eee doktor ne dedi peki bana 2 hafta sonra gel dedi bebek böyle devam ederse doğumu başlatırız dedi
Merdgn _mucizem_ Biz de böyleyiz Ya doktor şişirme çocuğu dedi valla şekerim var bişey de yemiyorum süt yumurta kaşar yoğurt bunlar mı yarıyor acaba ya 😔
_mucizem_ Selcann94 canım bizim zaten planlı sezeryan olacağı için bi şey demedi sadece bebeği daha çok şişirme yediklerine az dikkat et dedi 😂 halbuki çok da yemem maşallah yarıyor demek ki 🤷🏻♀️
drn5410 Ilaha98 33te 2096 gr idi doktor normal ama karın çevresi biraz zayıf protein ağırlıklı beslen dedi 🤭 bizim kızçe fit 😅