papatyalarr5 Bossmanager çok normal canım kimisine Doğuma yakın fazla bir enerji geliyormuş bende çok enerjik sayılmam
Bossmanager papatyalarr5 korktum hatta bugün , baya halsizdim 😕 şimdi daha iyi . Halsizlik belirti mi acaba dedim 🤣
duygu_ozgenc papatyalarr5 bende kanlı birşey gelmedi çok yoğun sümüksü birşey geldi sarıydı sonrasında çok az kan geldi adet kanı gibiydi gitmedim hastaneye
papatyalarr5 duygu_ozgenc sanırım sancıların geliş dakikası önemli bu durumda nişan günler önceside gelebiliyormus
Pocahontas 4 gün önceki kontrolümde 2 cm açıklık var dedi. Bekliyorum. Adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor. Hafif ishal gibiyim karın ağrıları da var. Karnımda toplanmalar var. Hemen olsun artıkkkk
Gzm_oyku Bızımde pazartesı dogum o enerjı bugun banada geldı saatlerce utu yaptm su an pert vazıyetteyım cok agrım var bu gece de dogurabılırm😩
papatyalarr5 Gzm_oyku ah o enerji gelince hemen kendimizi ev işine atıyoruz biz kadınlar halbuki Doğuma ön hazırlık enerjisiiymiş Doğumda enerji malum aşırı ihtiyaç 😂☺️
Gzm_oyku papatyalarr5 valla korkudan gıtmedım bu gece gtsem alırdı hala kasılma devam edıyor vajınaya baskı agrı var dua edıyrm yarında evı temızlııcektm 😂bu geceyınatlatrsam ins 🤲
Pocahontas Kızlar şu an doğan bebeklere ne giydiriliyor acaba hastanede. Hastane çıkışının hepsini giydirsek bebek hasta olur havalar sıcak gidiyor. Bir alt bir de uzun kollu üst götürüyorum. :/
papatyalarr5 Pocahontas henüz doğumumu yapmadım ama yenidoğan çocuklar üşüyor diye hastane çıkısınızıda götürün bence en azından ihtiyaç olabilir götürürseniz bir zararı olmaz 😊
semdem1 papatyalarr5 doktorum bana nişan gelince gelmene gerek yok düzenli sancıların olursa nişandan sonra öyle gel dedi