Bende 2. Kızımı beklıyorum adını Amine Sare koyacağız ♥️ Bizimkilerde beğenmedi ama cok zor karar verdik eşimle isme o yüzden karar verdikten sonra denilenlere kulak asmadık kimi biz tek sare deriz biz tek amine deriz diyorlar ilgilenmiyoruz. 4 yasında kızım da hayır kardeşim amine sare olacak diye uyarıyor tek isim söyleyenleri