nimesay94 0101sevo rapor çıkartmak lazimmis bide ya sürekli reçete yazdirmaktansa pazartesi doktoruma söyleyeceğim siz nasıl yapiyorsunuz
0101sevo nimesay94 canım kalp atışını duymadan vermiyorlarmış ben özele muayeneye gidiyorum hastaneye kalp atışını duyunca gitcem nasipse o zmaan çıkartcam kutuları gösterip parasını iade ediyorlarmış
Cansummm nimesay94 keşke dün tekrar baktırsaydınız. Ama yarın baktırın mutlaka yarın minimum 60-65 arası değere yükselmesi lazım inşallah seninle olur miniğin 🙏🏻
busratunk5 Sewal16 evet gebelik olmuyor düzenli artmıyorsa .. kimyasal gebelik olur boş gebelik olur dış gebelik olur ya da psikolojikmen de yükselip iner diyede duymuştum