-Minnaklarin-annesi- Benim oglumda da var sol bobreginde 13 mm olmuştu 3 hafta önce dun kontrole gittim genisleme olmamis dedi o kadar sevindim ki gerilememis ama ilerlememis en azindan diye. Doğumdan sonra kendiliğinden düzelebilirmiş inşallah. Düzelmezse kucuk bi ameliyat geçirir ama ciddi birsey degil kafaniza takmayin dedi doktor. Insallah dogunca kendiliginden duzelsin gerek kalmasin baska biseye 🙏