musti28 Yine zam gelmiş 🤦♀️ Bir hafta önce normal Doğum için 3000 lira diyen yerler bu gün 3200 dedi 🤷♀️200 lira zam gelmiş halbuki önceden sadece yıl başında değişirdi ücretler şimdi kafalarına göre 😏
musti28 Dmrasln System canım çok memnunum aslında doktorum da şeker gibi ama şaşırdım bir haftada zam gelince
Necla38 musti28 yok ılk systeme gıttım sonra memnun kalmadım tekdene geçtim hüma da uygun giriş ücreti dogum falan ama orda bır tandıgımın cocugu anne karnında ölmüş onu bılememışler o yuzden bıraz huylandım
Dmrasln musti28 Ben humaya gidiyorum ama yanlış bilmiyorsam huma da doktora göre ucret değişebiliyo diye duymuştum
Dmrasln Necla38 Canım olumsuzluklar yaşanmıştır insan tedirgin olur haklisin ama ben hüma da cahit beye gidiyorum cok da memnunum ilgili kibar iyi bir doktor
Dmrasln Necla38 System nerde kizlar yeni mi açıldı. Ben esimin gorevinden dolayi şehir dışındayım doğuma geldim ailemin yanina hic bilmiyorum bu hastaneyi
Necla38 AnnesiHamile özlem hanıma gıdıyorım gercekten cok ılgılı bır doktor basta sıze soguk gelebılır ama ben daha once doktora gıtmemısım sankı bakıp bakıp gecıyorlardı bu herseyı soyluyor erken dogum rıskını bobrek genıslıgını
Necla38 Dmrasln erkek cocuklarının bazısında böbrek genıslıgı oluyormuş ama dogduktan sonra geçiyormus yanı dogduktan sonrası önemlı dedı genellıkle karsılastıgımız bir durum dedı