Ebru2107 Busra_122 bende bilmiyorum bi an Ağrı geliyor çok çok sonra biraz geçtikten sonra kayboluyor daha hafif sancılar geliyor sonra o andan benden bişeyin gittiğini anlıyorum korkudan buz kesiliyorum 🥺
Meliskocaman Bebus sabah sancım arttı hastaneye gittik ntsde sancı çıkmadı doktor alttan muayene etti bebek geliyo dedi 35 dakika içinde doğdu şükür Rabbime iyiyiz
birprens-annesi Meliskocaman canım alttan muayene edince açıklık mı vardıda bebek geliyor denilip doğum oldu ?
Meliskocaman birprens-annesi bu kızın gerçekten sancısı var dedi doktor odaya aldı bir müddet bekledim sancım artınca iğne yaptı açılman artacak diye 35 dakika içinde doğum oldu
Meliskocaman Bebus doktor muayene ederken acilmam ne kadar dedim bırak açılmayı dogruyosun güzel gidiyor şuan dedi hiç bilmiyorum o yüzden
Bebus Meliskocaman ay ciddimisin ya maşallah harika vallah rabbim hepimize böyle güzel doğum nasip etsin 🤲🏻❤️ Peki ne şikayetle doktora gittin ? Bu arada doğum anı zormuydu kesi dikiş atıldımı
Meliskocaman Bebus sancı vurunca belki yalancıdır ama bi gidip ntsye giriyim dedim işte hemen odaya aldılar zor olan çekilen sanciydi doğum anı ıkınırken biraz acı oldu ama onun geleceğini düşünürken çokta umrunda olmuyor kesi dikis falan çok şükür olmadı
Bebus Meliskocaman bebek erken doğdupu için küvöze aldılarmı peki ? Doğumun kolaylaşması için yaptığın bişey varmıydı gebelikte canım?
Meliskocaman Bebus hicbirsey yapmadilad cok şükür solunumu sağlığı yerinde diye kuveze almadılar hatta gece eve yolladılar öğlen doğum yaptim gece evimize geldik
Gamzedngdn Bebus Yakında doğum başlasa yalancıdır yalancı diye doktora gitmicem ondan korkuyorum. Psikolojik olarak yoruldum gerçek mi yalancı mı derken 🥴 gerçeği olsa da doğursam arttıııkkk 😫
Meliskocaman Bebus doğum yaptığım güne kadar hiç oturmadim evimin işini hep kendim yaptım ev dublex sürekli merdivenden in cık yaptım
Gamzedngdn Bebus 38+6 dayım kuzum sen ? Ama bebeğim bir hafta önden gidiyor kilosu artacak diye korkuyorum 🥴