Bebus ben oğlumda yaşadım. İlk gebelikte insan her sancıyı acaba sancı mı sanıyor. Ama doğum sancısı gerçekten olduğunda ilkte olsa inan ayırt ediyorsun. Artık Allah tarafından bir his mi, annelik iç güdüsü mü bilmiyorum ama bu galiba doğum diye anlıyorsun. Normal adet sancısının bi tık üstü biraz daha değişiği. Sende o geldiğinde anlayacaksın zaten bu gerçek galiba diye