Nefesimolsun Canım özelden yazdım sana.Haftaya gönderirsin Canım.Diğer arkadaş için üzgünüm.Yana yakıla iğne arayıp durdum.Umarım isteyen herkes bulabilir
Nefesimolsun Deletedmom328 Canım ben alıcam arkadaşla özelden yazıştık.Bu forumu açma amacım iğneyi bulabilmek.İnşallah bu sıkıntı geçer tez zamanda🙏
Tugba19 Kızlar ben doğum yaptım elimde 5 6 adet falan var ama kimsenin işine yaramaz o.kadar azı sanırım Çorum.merkezde eczanelerde var görüşmek isterseniz eczane ismi verebilirim
Nefesimolsun Tugba19 Canım eczane ismi verebilir misin.Allah analı babalı büyütsün evladını🙏Darısı başımıza inşallah🙏Bu iğneyi Doğuma kadar kullanmam gerekiyor, toplaya toplaya bulmaya çalışıyorum😞
Tugba19 Nefesimolsun bahabey kalkan eczanesi bostancı eczanesi,Aksoy eczanesi,akman eczanesi,bilgin eczanesi Çorum merkezde.hepsi oksapar 4000lik
Tugba19 Nefesimolsun hayırlısı ile kavuşursunuz inslalah bende doğuma.kadar kullandım çok.zor iğne olayı Allah kolaylık versin
Nefesimolsun Tugba19 Canım duyumu nerden aldın acaba, hiçbiryerde bulamıyorken çorumdaki eczanelerde bulabilir miyiz ki..İnşallah bulabilirim tabi..Çok teşekkür ederim canım yardımcı olduğun için🥰
Tugba19 Nefesimolsun canım ilacım.nerde uygulaması var ordan ilacın adını yazıyorsun.hangi şehirde isen hangi eczanelerde olduğu çıkıyor Google dan bak bence yasadigin şehirde olabilir iğne
Nefesimolsun Canım bu uygulamaya öncesindegöz attım ve baya eczaneyi de aradım ama maalesef güncel değil.Stoklarından düşmemişler ya da bi şekilde sistem arızalı..İlaç bulunmuyor diyorlar
Deletedmom328 Elfg buldum canım iğne olmazsa yerine asprin kullanabilirmişim doktorum öyle söyledi bugün