Merhabalar kızlar
izmirde oturuyorum.20 haftalık gebeyim.Kanımda düşük doz pıhtılaşma çıktı.Doktor doğuma kadar oksapar 4000 kullanmam gerekir dedi.Önceden temin edebiliyordum zorla olsa.Ama şimdi kesinlikle bulamıyorum.Elinde fazladan olan ya da bulabilmek konusunda yardımcı olacak arkadaşlar varsa çok sevinirim.Ne olur yardımcı olun.11 yıldır evliyim.Ve tüp bebek gebesiyim.Allahım herkesin evladını bağışlasın.Bana da evladımı sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin🙏🙏🙏