ozgei blueberyy00 ignenin dozu kaçtı belki düşük gelmiştir 😕 bende de mthfr heterozigot ama eksik testler varmış tekrar kan verdim ben de pıhtılaşmadan supheleniyorum cunku gebelik yavas ilerliyor sonra da duruyor gelisim tamamen…şeker hastalığı için ve tiroid için bakıldı normal çıkıyor testler. Lupus testlerine bakıldı o da çıkmadı
blueberyy00 ozgei doktor benden diyabetten de şüphelendi ailede şeker hastası olan çok diye gebelikte insulin direnci azalıp yada yükseliyor olabilir buda kan dolaşımını etkiler bebegin gelişimini durdurabilir dedi diyabet testi ve genetik testler yapacaz bu ay
melekanesi AsyaNildaa Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. İnternette okumuştum. Raporla hastaneye gidince iğneyi yapıyorlar diye.
melekanesi blueberyy00 benimde kafam karıştı. Bende bir düşük yaşadım. Ondan sonra hamile kalamadım. Tekrar düşük yapmamak için elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Takdir Allah’tan tabi. Rabbim kimseye yaşatmasın çok zor. Hamile kalınca başka doktorla soracağım.
blueberyy00 melekanesi kesinlikle öyle bir doktorla kalma kendini rahat hissedeceğim bilgisinden emin olacağın bir doktor bulana kadar dene çünkü azcik şüphe bile olsa acaba diye insan ici rahat etmiyor hiç bir doktor bugüne kadar ailemin kronik hastalık öyküsünü sormadı bana bu gittiğim şekerden guatira safra kesesinden bilmem neyine sordu eşimle akraba mı yabancı mi olduğunu sordu ve bende diyabet olabilir önlem için test yapalım dedi o kadar şaşırdım ki izlediği yol icin her doktir herkese iyi olmuyor bi doktoru çok ovmeleri sana ıyi geleceği anlamına gelmiyor o yüzden çekinme güvenebileceğin doktor bul
aslihancvk melekanesi benimde kanda pıhtılaşma var genetik testte çıktı ve iğne kullanmam gerektiğini söyledi doktor
blueberyy00 ozgei hadi ya benimkisi 4000 lik kullanıyordum ama bilmiyorum doktor degistirdim bu doktorda 3 ay onceden kullanman lazim dedi aynı iğneyi şeker testini yapacaz ve genetik testler yaptırmadık biz onu yaptırcaz bilmiyorum nasıl olacak eşim spermiogrami yaptircak benimde haftasına göre geriden oluyor herşey sonra kalp atışı olmuyor bozuluyor gebelik
ozgei trombofili panelinde Mthfr c677t heterozigot, pai heterozigot, hpa-1 heterozigot mutasyonu olan var mı 😕
ozgei blueberyy00 ayni seyi yaşıyoruz o zaman…benim sonucum cıktı ciddi birsey yok diyorlar hala sağlıksız gebeliktendir diyorlar moralim çok bozuk….
blueberyy00 ozgei ya bi çaresi bulunmadıkça insan o kadar korkuyor ki yine aynı şeyleri yaşamaktan benim testlerde yapılsın bişey derler ona göre ama bir değil iki değil bu nasıl oluyor niye oluyor rabbime çok şükür kolay hamile kalıyorum ama sağlıksız ilerliyor yani tıp bu kadar gelişmişken neden bulamıyorlar bunun sebebini anlamış degilim