melekanesi 1 sağlıklı ve problemsiz dogumumdan sonra 2 düşük yaşadım birincisi 8haftalik, öbürü 5 haftalık.sonrasinda genetikte pıhtılaşma sorunum olduğu anlaşıldı.3 ay boyunca folik asit kullandım,hamile kalır kalmaz kan sulandırıcı iğneye ve progestana başladık.su anda 23+4 haftalık hamileyim Allah’a şükür, Allah’ım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah,isteyen herkese de nasip etsin inşallah.dogumdan sonra 40 veya 60 gün daha kullanmam gerekiyor ama bu aralar iğneyi bulmak çok zor ve sıkıntılı inşallah Bizim için bir çözüm yolu bulurlar.