36+1 bizim de. Oda, hastane çantası vs her şey hazır, biz de hazırız bekliyoruz 🥰 bu dönemde eve tıkılıp kaldık gezemedim denize giremedim diye neredeyse çatlayacaktım, neyseki sonunda bugün girdim 😂 tabiki doktorumuzdan izin alarak.
iki kişilik hayatın Son rahat günlerini böyle değerlendiriyoruz biz de 🥰