Ern bence çok fazla düşünüyorsun. Son ana kadar olga da olacaktım ben de. Ama muayeneye gittim anında aldılar doğuma. Yani kısmet bu işler biraz da. Ameliyat öncesi bir doktor muayene ediyor zaten o senle herşeyi konuşuyor, çok genç tatlı bir kadın. Hatta orada Türk bir ebe var. Tercüme istersen onu çağırıyorlar müsaitse o yardımcı oluyor. Bana çok gerek kalmadı. Ama o bile beni rahatlattı. ebeler genel olarak çok tatlı hele de ameliyata başlamadan önce spinal iğnesini vurmadan önce anestezi yapacak kadın herşeyi anlattı ve başka bir ebe elimi tutup şarkı söylemeye başladı. O arada spinal vurdu hiçbirşey anlamadım 😂 ameliyat için başka doktor geliyor ve içerde 5, 6 ebe daha var. 2 tanesi senin başında duruyor. Ben daha kafamı koymamla birkaç dakika içinde bebeği verdiler bana. Çok şaşırdım çok hızlı oldu diye. Bir de o anda kaka yapınca bebek oraları temizlediler. Ben dikiş anını bile anlayamadım kaka hengamesinde. Sonrasında hemen doğum odasına çıkarıyorlar. Klasik müzik eşliğinde kanlı birşekilde bebeğinle yalnız kalıyorsun. Ben telefonumu yastığın altına koymuştum. Eşime fotoğraf attım. O da öyle girdi içeri. 2 saat o odada kalıyorsun. Aslında emzirmeyi falan deneyebilirsin. Benim aklıma hiçbirşey gelmedi. Şok içinde bebekle birbirimize bakıyorduk 😂ondan sonra seni odana alıyorlar. Valla gayet ayrıntılı yazdım heralde 🙄 bir de herşeyi kendin söylemen lazım. Süt gelmezse pompa iste mesela. Onlar sadece masaj yapıyorlar sürekli göğsüne. Doktorlara test yapılıyor mu orasını bilmiyorum tabi.