Ern herşey güzel olacak canım emin ol anım anımı tutmuyor benim eşim covid pozitif oldu atlattı çok zor zamanlar yaşadık geçti ve bizde çook tedirginiz çok zor bi durum hamileliğimizin bu zamana denk gelmeside çok kötü,her gün ağlasakta üzülsekte elimizden hiçbişey gelmiyo biz türkiyede öyleyiz sen Almanyada Allah yardımcımız olsun inşallah