Anneolacagimben canim bende oyleudim gercekten ben 30 haftamdan sonra tek tük hissetmeye başladım oyle hep oynayan kızım olmadi ve bu gayet normal. 39 haftamdayim 3 4 haftadir oynuyor ama yine beni uyandiracak kadar degil. Her hamilelik baskadir hic uzme kendini gercekten. Kiz kardeşimin oğlu var oda hic yaşamadı boyle birsey hatta gecenin 2 3 unde cocugum oynamiyor diye hastaneye gittigini bilirim. Suan oglu 3 yasinda canavar gibi. Herkesin hamileligi baskadir kıyas yapmamak lazimmis onu anladim. Yaptigimiz sitres daha zararli valla o yuzden sende hic düşünme. Insallah sende saglikla bebisini kucagina alirsin canim💕