Kızlar 31 haftalık hamişim..1 haftadır dışkı lama sim simsiyah. Kan ilacı içiyorum onun etkisi olabilri mi bugün şeker yükleme yaptırdığım için içmemiştim yine öyle devam vucuttan atmadığı için mi acaba devam yoksa normal mi bu durum çok özür diliyorum hepinizden ama bana çok değişik geldi ondan dolayı sormak istedim çok teşekkür ederim şimdiden