Ozgeozer Benim Normalden sezaryene döndü 10cm açıklıkla ama serklajla alakası yoktu.Oğlum kanala koluyla girmiş inemedi tam olarak ıkınmamla ilerlemiyordu doğum yani.
dikişim 39da alındı. 21. Haftamda acil serklaj olmuştu.
Arkadaşım da benzer şekildeydi,dikişi alındı 1 hafta sonra normal doğum yaptı.