esins Elbiiiii benim o hafta normal ulturasonda bile gözükmedi ama 10 gun sonra 7+4 te gorduk te duyduk ta😇 darisi tum isteyenlerin başına
Aysenursgr mlsmrtgl kanamam vardı benim sende yazmıştım görüyodum diğer konu başlıklarındada o kadar çok sevindim ki kalp atışını duymana inşAllah sağlıkla kucağına alırsın
Avakado-34 mlsmrtgl Elfbyrm rabiass TeacherrMom Bgmky Busemom_3 seydaau ozge76 Tugce1803 Neslihankk Miniginannesiiii1111 Ozlem_20 Nergisim09 Merhabalar . Kalp atışını vajinal ultrasonla mı yoksa karından ultrasonla mı duydunuz ? Ben de 6+4 üm ama vajinal ultrason ile muayene olamıyorum maalesef . Bu yüzden soruyorum . Hepinizi tebrik ederim umarım sağlıkla bebişleri kucağımıza alırız . 🧚♀️
Canansaykal1 Elbiiiii özel doktora mı gidiyorsunuz ben vüristen dolayı korkuyorum gitmeye ne tedbir alıyorsunuz
Tubacet Benim 6+4haftalıkdı ama duyulmadı haftaya bakalım dedi önümüzdeki hafta gidicem umarım duyarız
TeacherrMom Elbiiiii bugün duydummm 🤭🤭 tam 6 hafta olduk bugün o kadr güzeldi ki güpgüpgüpgüp 💜 rabbim isteyen herkese nasip etsin.. ama kisacikti doktorum çok ısıya maruz bırakmak istemiyorum bebegi dedi 4-5 saniye anca duyduk
[silindi] Elbiiiii Ben 9.haftadayım canım malesef duyamadım karnımdan gözükmedi alttan baktılar sesli dinletmedi doktorum 10.haftamda duymak nasip olur inşallah 😊