Gizemari35 bende forumda hep öyle okuduğum için doktoruma geçen hafta sordum. Öyle bir şey gündemde yok dedi . Oda süsletmeyi düşünmüyorum çünkü corona dan dolayı gelen olmaz . Hatta ziyaretçi bile alınmayabilir. Ama kapı süsü ve takı yastığı yaptırdım. Gidişata göre 3-5 balon koyarız . Durumlar düzelirse Çikolata yaptırmayı düşünüyorum , ve kuru pasta içeçek alıp renkli karton bardak ve tabaklarla masayı kendi çapımızda süsleyeceğiz .