Atacanseda firdevs evet aldık normalde sezeryan da aynı fiyat 3000 tl ama haziranda zam gelcek dedi doktorum ne kadar olur onu bilemiyorum
Kardelenvuslat Gul3535 Calibe hanıma gidiyorum çok memnunum tavsiye ederim çok ilgili Güler yüzlü harika bi doktor
35ebrar35 Gul3535 valla canm kizimda yaptim doktor gitti bu benekte ozlem hamini tavsiye ettiler burdan ona gidiyorum cok memnunum
35ebrar35 Gul3535 ayy kucucumus bende menemende oturuyorum ozaman tavsiye ederim hem yakim hem cok ilgili bn 16 haftaligim instegramdanda takim edebilirsin dokturu özlem özbilen die canm
DilekMomy Gul3535 Bende menemenden oturuyorum özlem hanıma gidiyorum tavsiye ederim çok çok iyi bir doktor