Meğerse benim gibi ne kadar çok insana varmış 😊 benimde 12 de 2 ayrı doktor kız dedi 13 de 2 ayrı doktor erkek dedi. 4 farklı doktor 4 farklı yorum. 15 te erkek diyen doktorum bir çıkıntı var ama dhaa erken bir şry demek için diyip netlik vermedi. Artık detaylıyı bekliyorum. Erkek yoğunlujta dense de bana hala kız gibi geliyor. Hoş sğslıklı olsun yeterki ikisinde çok sevinirim. Ama belli olsun artık 😊