Melisasam evet canım çok haklısın dün bende çok kızdım kendime kız yada erkek ne farkeder ki rabbim sana bir evlat vermiş şükret 🤲🏼 Herşeyin en iyisini en hayırlısı bilen o vardır verdiğinde bir hayır 🌸 hatta bugünde öyle bir uyandım ki böyle normalde çok acıkırım gece falanda uyanırım açlığımdan ne gece nede sabahtan beri hiç karnım açıkmıyo içimde hemen bir şüphe oldu acaba birşeymi oldu bebeğime ters giden birşeymi var diye düşünüyorm 😔 rabbim hatalarımızı affetsin hiçbirimizi evladıyla sınamasın inşallah 🤲🏼