Betim cigdemoktav ben başta akşam içiyordum sonra ağzıma balık kokusu geliyordu ve ben hayatım boyunca ağzıma balık sürmeyen biriyim. Çareyi uyumadan önce içmekte buldum😊koku yok 💙
Skarakas cigdemoktav gece yatmadan iciyorum bazen balik kokusu geliyor agzima gece icinde sorun yasamadim.
Beneklikedi Çikolata kokuyor, kokusuz değil.. ben hiçbalık tadı hissetmedim.. gündüz içiyorum. hafif tok ilken tüket dedi dr. Birde ferplex-fol kullanıyorum, o ha hafif aç olduğumda içiyorum. İkisinden de rahatsız olmadım.
Zuhraa cigdemoktav yok yaa bildigin tadi da rengide oyle cikolata kokuyor ağırda degil seversin bence ❣ 12 haftamdan beri kullanıyorum 😘 bende hatta kokan ağır ilaci içemem
Zuhraa leyla25 yok kiz bence de bildiğin çikolata kokuyor 😅 rengi tadi da oyle ben rahat rahat içiyorum
cigdemoktav Prenses39 önemli olan kötü kokmaması zaten diğer içtiğim tam bi fiyaskoydu🤷♀️ Yutamıyordum o derece 🤭