cigdemoktav şuan herkes kokusuz diyince çok şaşırdım çünkü bildiğiniz çikolata kokuyor bu ilaç :) ilk kullandıgımda aa bu çikolata dedim şeklide rengide öyle küçük yuvarlak çikolata gibi dilime değdiğinde de o tadı alıyorum nedense :) ben rahatlıkla kullandım açıkçası hala kullanıyorum yani😍