Rabbim herkesin gönlüne göre versin Normal Doğum hikayeme başlıyorum lafı çok uzatmıcam sorularınıza yardımcı olmaya çalişicam
çok şükür bende burda biçok kişinin hikayeleriyle ögrendim gerçeği diyebilirim 37haftalıkken çatı muayenemi ebeler yaptı ve herşey normal görüyor yaparsın inşallah dedi ve 38+3 olduğumda ikindi vakti Hatimimi tamamlamak için abdest alacaktım ki bi akıntı hissettim korktum hemen baktım ki kahverengi bir leke anladım ki nişanım geliyor biraz stres içinde yeniden netten araştırdım ki tahminimde haklıyım ama sıfır sancı bide akşama yemeğe davetliyiz tüm kuzenler toplanacak bizi beklediler zaten o güne kadar …
dedim bugün olmasın daha annemler de yok falan derken aradan iki saat geçti minik minik kasılmalar başladı dedim sabaha kadar sürer korkmayım
yemeğe gittik falan ama ben rahat değilim diken üstündeyim ve kasılmalar arttıkça nefesim kesiliyor o arada annem aradı dedim iş ciddi yarına burda olun onlar da yarını beklemeden akşamdan geldiler çok şükür saat 12 oldu benim sancılar 10 dakikaya düştü ama çok sürmüyor kısa sürede başlıyor ve bitiyor hemen eve geldik zaten tüm hazırlıklarım tamamdı yeniden evi toparladım makinadaki bulaşıkları yerleştir falan derken sancılar artıyor en son 2 buçuk oldu ve sancılar 5 dakikaya düştü dedim hadi yeter artık bzim oğlanın duracağı kalmadı geliyor neyse hastaneye gittik 3 cm açıklık oluşmuş NStye bağladılar sancım çok kuvvetli ama çok kısa sürüp bİtiyor dedim eve gideyim yok olmaz sancın çok deyip yatış verdiler yürüyüş yaptım nedimen in çık derken sabah oldu açıklığım çok güzel ilerledi be saat 8 de doktorun geliyor suyuNu patlatacak ve Doğum olucak dediler dedim dayanamıyorum artık siz pAtlatın derken ellerinde patladı suyum sonra doktOrum geldi ve hemen aldılar beni dayanamıcamı anlayıp uyuttular ve uyandım ne agrı ne sızı hepsi bitip gitmişti oğlum yanıbaşımda beni bekliyordu üzerimi giydirip bebeğimle çıkartılar çok şükür şuna 11 günlük olduk ve çok iyiz normal iki küçük üstten dikişimle çabucak ayaklandık bunda en çok Meryem ana eli otunun ve hurmanın ve yürüyüşün yaptıgım hatimlerin çok çok faydası olduğunu düşünüyorum Rabbim sizleri de bir avazda kurtarsın inşallah