Ezgiii11 yok benim rahim ağzında kısalma vardı doğum sancısı çektim 5 gün hastanede fitillerle serumlarla durdurmaya çalıştılar ama nasipten öteye yol yok.Suyum geldi 5. Gün normal doğum yaptım 9 ay geçti üstünden öyle hamile kaldım 7 ay korundum rahmimin toparlamasını bekledim Rabbim nasip etti Şükürler olsun ❤️