RabiaMG bende hiç tatlı yemiyodum tiksinmiştim hatta o yüzden kızın mı olacak diyolardı , doktora da sordum şeker çıkınca ben tatlı hiçbişe yemiyorum diye o sa bununla alakalı değil , ya genetik de olabiliyor ve %14 hamilede çıkıyormuş. Adı da genelik diyabeti zaten doğumdan sonra kesin bitecek ama %30 ihtimalle 5-10 yıl sonra şeker hastalığı çıkabilirmiş.