RabiaMG hiç
RabiaMG hiç korkma benim değerlerim seninkinden çok yüksekti , dahiliyeye gittim o önce diyetisyene yönlendirdi , diyetle geçmezse insülin vercez dedi , diyet yaptım şeker ölçüm cihazı aldım aşırı düşük çıktı , şuan diyet yapmıyorum ama değerlerim yüksek değil , prinç , makarna , tatlı , beyaz ekmek , şekerli meyveler bunlardan uzak durmam yeterli oldu