atiyekrkt Tulay88 Amin inşallah size de kolaylıklar inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız evlatlarımızı
Deletedmom225 atiyekrkt benimde kızım tersti 40a kadar bekledi doktorum çünkü ilki normal yapmıştım ama dönmedi mecburi sezaryen oldum ve şuan 4.günümüz acayip ağrım var ne zaman geçicek bilmiyorum 😭
atiyekrkt Deletedmom225 Allah yardımcınız olsun inşallah biran önce geçer kimileri de sezeryanın çok rahat olduğunu söylüyor, normal doğum olsun sezeryan olsun sanırım bünye ile alakalı ağrı durumları
Heyda atiyekrkt ben inşikak suresini okuyup secdesini yaparak döndürmeyi basardım Allahın izni ile tabi ki 🙏🏻 Sende bir dene canım dünya dua üstüne…
atiyekrkt Heyda onu bende yeni öğrendim 2 gündür okuyorum bakalım elbette dediğiniz gibi herşey dua ile hakkımızda hayırlısı olsuntavsiye için çok teşekkür ederim 😊
ftmgl24 atiyekrkt benimde ters di çok şükür döndü 🙏🏻 Emeklemek veya gırgır yapıyormuş gibi hareketler yapın
atiyekrkt ftmgl24 tavsiyeler için teşekkür ederim 😊 bana Bi umut oldunuz şimdi , denemekte fayda var 😊