Ben 5 aylık olana kadar emzirdim. Sonra uyku eğitimiyle emmesi baya azaldı gece hiç emmedi. Sonra gündüz de kendisi bıraktı yavaş yavaş. Ama daha 1 yaşında olduğu için doktorumuz mama başlattı bize. Yani emzirebildiğiniz kadar emzirin iki doktora sordum kesinlikle 2 yaşına kadar emzirmeye devam et demişlerdi. Ben tandem yapacaktım ama oğlum kendi bırakınca yapamadım.