Bizim de son günlerimiz sancı mı bilmiyorum ama belim ve kasıklarım çok ağrıyor bu günlerde dün kontrolde az sancım çıktı doktor suyun yada kanaman gelirse hemen gel dedi bir de bebeğin hareketlerine çok dikkat et 2 saatte bir hareket etmesi gerek dedi