Dahlia normal Doğum yaptım biraz zorluydu gece 4 de suyum geldi hastaneye gittik kendi sancılarımla idare ettim sonra 1 saat suni sancı verildi açılmam 4 cm oldu ondan sonra 3 tane damardan rahim yumuşatıcı verdiler 8 cm açılmam oldu artık dayanamıcak kıvama geldim baya bi dikişim var Doğum esnasıyla ilgili hiç bişey hatırlamıyorum o kadar yani ama bebeğimi kucağıma aldım en güzeli o şimdi mis gibi koynumda uyuyor