MerveKaragz 40+1 olduk ama hafif kasılmalar dışında hiç bir belirti yok sizde durum nasıl benimle aynı olan varsa yazsın lütfen 🙏🏻
HlyaGrbz MerveKaragz valla ben 39+5 haftalığım 2 cm açılmam varmış ama hiç bişey hissetmiyorum canım ya
GoncaSevgiliz MerveKaragz 40+3 olduk canım ara ara kasılmalar ve sancılar dışında hiç bir belirti yok bizim de 🙏🏻
bat mervemrv aaa ilk defa benden daha hamilesini gördüm😄 canım ben de 40+4 oldum o kadar yalnız hissediyorum ki dünyada kalmış son hamile gibi😭
mervemrv Defneninannesi ben oyle oldugunu biliyorum ona gore normal doguma uygun olup olmadigina karar veriliyo eger uygun degilse sezeryan oneriyo doktor cnm
mervemrv bat sorma bende oyleyim hic bir belirti olmamasi daha da can sikiyo hayirlisiyla.bi dogsalar 😊
Baharymk HlyaGrbz yaaa hadi gözünüz aydın Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin 🙏🏻 Neler oldu anlatsana 🤗
Dahlia HlyaGrbz ayy cok sevindim canim yaa Rabbim anali babali buyutsun insallah 😊 Hayirli olsun canim