Minikasafannesi sagol canm Allah razi olsun ilac kullanmadim ayakta gecirdim nefes darligim.devam ediyo doktor dedi negatifde ciksa bi sure etkisi devam eder korkma dedi babamda baslangic cikmisti 10 gun hastanede kaldi bende ordaydim o sirada belirtilerin cogunu gecirdim zaten evde maske eldiven dikkat ettim oyle gecirdim yediklerime dikkat ettim siskinlik cok oluyodu az yiyodm ama yediklerime dikkat ediyordum aile hekimide ariyordu yediklerine dikkat et stres sknti yapma ayakta atlatmak cok iyi olur senin icin dedi