Deletedmom337 canım sordum doktora ,dediki bebeklerin ne zaman doğacağı hiç belli olmaz bakarsın bir haftaya doğar bakarsın 40-41 doğar.her türlü artık bu saatten sonra doğuma hazırlıklı ol dedi.kilosunun önde olması faln yani normal doğumum erken olacagı anlamına gelmiyormuş😂