Deletedmom337 Kizlar bir sey merak ediyorum ben 34+1 im normal dogum istiyorum illa 40 haftaya kadar beklenilmesi mi gerekiyor yoksa 38 de suni sanciyla baslayabiliyormu
derinozkaya Deletedmom337 acılmana ve sancılarına baglı canım 37de normal dogum yapanları okuduk burda 🤲🏻😹
Mihrimah41 Deletedmom337 valla sana bağlı canım şimdi ne dense yanlış olur. Ama 38den snra yok illa suni istiyorum diye tutturursan doktorun belki verir ama normal şartlarda beklenir kendinin gelmesini
Slnbsr Deletedmom337 valla benim doktorum 42 ye kadar bekliyor. 42. Hafatya kadar gelmezse suni veriyo. Bende 40. Haftada doğurdum
busrasahinn Deletedmom337 bebeğine bağlı canım normal istiyosan eğer 37 den itibaren beklemeye başla ben ilk oglumu 38+6 da doğurdum normal kuzenimin iki kızı var biri 41 de biri 42 haftada doğdu normal doğumla 🙈☺️
Deletedmom337 derinozkaya ay insallah bende erkenden yaparim kuzum heryerim sisti karnim cok buyudu 😊💕
derinozkaya Deletedmom337 kız tövbe de benim riskim var yerimden kalkmıyorum 🥺 hepimiz şiştik ama dogana kadar sonra öyle kalanı görmedim aksine eski hallerinden zayıf oluyolar 🧐 sağ salim gelsinler küvezde kalmasın hic bi bebiş insAllah hastaneden onunla cıkmak nerde yalnız cıkmak nerde 😔
derinozkaya Deletedmom337 on dakika oturunca ayaklarım cok komik oluyor 😹 hepsi bir anı olarak kalacak erkeklerin askerlik bizim gebelik anılarımız 😹
Mihrimah41 Deletedmom337 nedn bu acelen 😁 kendi sancını bekle bence. Ben ilkini suniyle yaptım 41de. Bu sefer suni istemiyorum sonuna kadar beklemek niyetim.
Deletedmom337 derinozkaya tabi biz cileyi cekmisiz valla gece gunduz anlatirim kimseye anlatamazsam ararim zorla anlatirim😄😄
derinozkaya Deletedmom337 haha bende yapacagım 😹 suan bile benden önceki haftalarda olanlara poz kesiyorum ‘siz ilerde görürsünüzz ne yasadınız ki siz benim haftama gelinn’ diye 😹
Deletedmom337 derinozkaya hahahha bak onu ben dusunemedim bende yapiyim bari azcik bizimde ust mertebe oldugumuz anlasilsin neler cektik😄😄
Deletedmom337 busrasahinn benim bebisin kilosu onde gidiyo canm hangi haftayi baz almaliyim dogum icin
Glcnazz10 Deletedmom337 şu an 36+6 haftaligim dr suyun az dedi daha dogrusu dr iyi suyu dedi ama büyük ultrasyonda suyu çok az denildi dr beni cuma günü tekrar çağrdı ve hazrlıklı gel dedi 😔
Deletedmom337 Glcnazz10 37 haftalik olmus olcak canm korkma Allah’ın izniyle sag salim kavusursun insallah evladina