sevimlicerciler Merveyunus31 bebeğe zararı olduğunu nerden biliyorsunuz açlık tokluk sorununuz yok diyelim bu gebelik şekeri olmadığınız anlamına geliyor ? gebelik şekeriniz var bunu bilmezseniz bebeğinize olacak zararı düşünebiliyor musunuz ?
Merveyunus31 sevimlicerciler benim yorumum sizi ilgilendirmiyor o sizin bu benim düşüncem ben konu sahibine söyledim lütfen dahil olmayın.
sevimlicerciler Merveyunus31 kendi düşüncelerinizi bilimsel gerçeklerden uzaklaştırarak konu sahibine söylerseniz hatalı Bilgi vermiş olursunuz . Ayrıca konu sahibine değil benim yaptığım yoruma cevap vermişsiniz bu da bana söz hakkı doğurdu .
Merveyunus31 sevimlicerciler bilimsel gerçekler dediginiz komu hakkında tıp dünyası okuye ayrılmış bizim ayrilmamiz gayet normal.. konu sahibi sormuş herkes fikrini söyler bu kadar basit. Dediğim gibi bu benim düşüncem