sevimlicerciler gebelerin 1 veya 2 hafta açlık tokluklarimin takip edilmesi gerekli hemen şeker yükleme yapılması iyi birşey değil birdahaki gençliğimde asla ama asla yaptirmicam çocuğuma zarar verdigimi düşündüm onu ictigimde ben öyle olduysam o ne hale gelmiştir kim bilir bebegin pankreası ne kadar iyi çalışabilir ki o kadar şekeri kabul ediyor tek seferde hemde ac karnina