Nagehan1 ya bunu etrafından birine söylese de dedikodusu yapılmaz aslında ama genelde diğer sorunlar işte aldatma görümce kaynana eş sorunları yakınına anlatsa ertesi gün herkes tarafından konuşulur diye buraya yazıp içini dökmek daha mantıklı geliyor. Benim bi arkadasim sahte face acar facebook ta tanimadigi birini ekler kadin erkek farketmez yasi buyuk yetiskin sonra dertlesirdi bi derdi varsa anlatirdi akil danisirdi o sekilde rahatlardi.. sasirirdim niye boyle yapiyorsun en samimi arkadaşına anlat derdim hayır bi gün onunla kötü olurum ve yüzüme vurur derdi bunları tanımıyorum o face den çıkış yaptimmi hayatımdan çıkmış olurlar çare olmasa da çok rahatlıyorum derdi.. burasida öyle bisey heralde..