Meralmervebadem06 Arkadaşlar 6+6 haftalık hamileyim ve büyük abdestte çok çıkıyorum (afedersiniz) sizde de aynı sorun var mi acaba ?
Marazin_annesi Meralmervebadem06 bende o haftalarda öyleydim şuanda daha da çok cikiyorum içtiğim suyu geri cikariyorum 😂
Canimannem Meralmervebadem06 Magnezyum vitamin içiyor musunuz? O benim bagirsaklarimi cok calistiriyor. Ondan olablr🧿
Ahahhahaahha Meralmervebadem06 kan hapı içmeye başlayınca düzeldi kan hapı kabızlık yaparmıs bnmkini dengeledi herdle şimdi erik yemezsem Bi kere falan çıkıyorum wc ye erik çok çalıstıryor ishaldi bnm bide ilk aylar
Ayazsimay Meralmervebadem06 buyuk abdesti anladimda büyük cis ne? cikiyorsanda bu iyi cikamiyirsan kötü