SSelinDalyanda KbraAkyol Ne kadar güzel anlatmışsınız, elinize sağlık.. Normal Doğumun önemini bir kez daha anlamama vesile oldunuz, hele ki bu son günlerimde 🙏🏻 Rabbim kızınızı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 💛☺
Asrinbaby KbraAkyol canim çok sevindim yaa hep yazıyordun görüyordum seni Allah bize de nasip etsin inşallah. Ama ben çok korkuyorum inan uykularım kaçıyor 😣 öyle yada böyle acı cekecegiz biliyorum insallah en hafifiyle geçiririz. Güle güle buyut bebegini uzun ömürlü olsun inşallah ❤
Esracim KbraAkyol canım çok geçmiş olsun ve hayırlı olsun 😊 ben birşey sorcam da bu doğum olduktan hemen sonra sancılar devam ediyor mu yoksa bitiyor mu
KbraAkyol Esracim doğumhaneden tekerlekli sandalyeyle çıktığım an 9 ay ve doğum anı içerde kalmıştı sanki.. o kadar sonu eriyor sadece dikişin olursa dikiş yerlerin parmagın kesilmiş gibi sızlıyor
Fatmatok38 KbraAkyol bende 11 Nisan da normal Doğum yaptım senin gibi bende yalvardım sezeryana alın diye almadılar iyiki de almamışlar Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 😘👍🏻